פרופסור אייל וינקלר

פרופסור אייל וינקלר הוא מוותיקי המומחים בתחום שחזור מחיצת האף

פרופסור אייל וינקלרפרופסור אייל וינקלר מתמחה בתחום שחזור מחיצת האף. הניתוח נדרש אם המחיצה איבדה מהסימטריה שלה וגרמה לנחיר מסוים להיות יותר קטן ממשנהו. זה גורם לבעיות נשימה בקרב הנחיר הקטן ומצריך מענה מיידי. במאמר זה נסביר מהו ניתוח תיקון מחיצה באף, באיזה ניתוח מדובר, כיצד רואות רשויות הבריאות במדינה את הניתוח הזה, ועוד.

מהו ניתוח תיקון מחיצה באף

ניתוח אשר ייעודו, להחזיר את המחיצה למיקומה המדויק – למרכז האף. ייעוד זה מאפשר לאף שלכם לחזור ולספק לכם נשימה סדירה ותקינה, ללא קשיים.

ניתוח מחיצה באף למעשה מזיז את המחיצה בחזרה למרכז ומקבע אותה שם. הדבר מצריך מכם משמעת אחר הניתוח המתבטאת בחוסר חשיפה לשמש למשך מספר שבועות, חוסר שינה על האף וחוסר הפעלת מאמץ מסוג אחר על האף.

כעבור שלושה עשורי ימים ניתן לחזור בהדרגתיות לפעילות סדירה של האף.

מהו סוג הניתוח

סוג הניתוח הוא רפואי ולא קוסמטי. בעיות בנשימה זה נושא רפואי, ובכלל – כלפי חוץ באף לא מורגש שינוי. המחיצה היא, אחרי הכל, חלק פנימי של האף, ואץ הסיבות שמניעות אותנו לבצע את הניתוח ניתן למצוא בעיקר בחלקים הפנימיים באף. על כן זהו ניתוח רפואי פאר אקסלנס ללא היבט קוסמטי.

כיצד מכירות רשויות הבריאות בניתוח זה

גם רשויות הבריאות מכירות בו כניתוח רפואי ולא קוסמטי. ניתן לדרוש בעבורו השתתפות דרך ביטוחי הבריאות של חברות הביטוח וקופות החולים. רשויות הבריאות בפועל אכן השתתפו עשרות עד מאות פעמים במימון הניתוח ללקוחותיהן, זאת בשונה מניתוח קוסמטי לעיצוב מחדש של האף, במסגרתו לא ניתן מימון מגופים כמו קופות החולים.

יחד עם זאת, אם נגרם סיבוך בניתוח שכזה המצריך ניתוח שחזור מחיצת האף, הוא ייעשה בהשתתפות הקופות.

אייל וינקלר – מנתח מחיצה באף

לפרופסור אייל וינקלר ניסיון עתיר שנים, וידע בניתוח מחיצה באף. לזכותו רשומים עשרות לקוחות אשר הוא החזיר להם את האף למוטב. וינקלר מקיים את הניתוח בבית החולים שיבא בתל השומר, וניתן לקבוע איתו ייעוץ ותור לניתוח.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *