כמה טיפים על עולם מתיחת פנים

איך לבחור נכון רופא למתיחת פניםמי לא מכיר את המשפט "השנים עוברות מהר" ? אין ספק כי השנים עוברות מהר אך הן משאירות היטב את סממניהן על עור גופנו ובמיוחד על עור הפנים שלנו שהופך לנפול ומקומט ומקנה לנו מראה מבוגר יותר שהנו פחות אטרקטיבי.
עור פנים חלק, מתוח ורענן הוא סמל למראה צעיר ואטרקטיבי, גם אם פעם רבות אנו מנסים להסתיר את גילנו האמתי הרי שכל מי שסובל מבעיה אסתטית כלשהי על אחת כמה וכמה בפנים לא יוכל לטשטש אותה בכזאת קלות.
סימני הבעה הופכים חיש קל לקמטי הבעה ששום איפור בעולם לא יוכל להסתיר והופכים אותנו למבוגרים יותר מכפי גילנו, כך שאנו חשים תסכול ומבוכה רכב בעקבות כך.

ישנם אנשים ברי מזל אשר בורכו בגנטיקה טובה הגורמת לעור פניהם להזדקן לאט יותר ואילו אנשים אחרים, בעלי עור בהיר בדרך כלל, יסבלו מהזדקנות עור הפנים מהר יותר וכן בשל חשיפה לגורמים סביבתיים נוספים כמו חשיפה לשמש, עישון ועוד המזרזים ומאיצים את קצב הזדקנות עור הפנים במידה רבה מאוד.

מה עושים נגד הזדקנות עור הפנים?

ישנם אנשים ובעיקר נשים שיעדיפו לרכוש מוצרי קוסמטיקה המתיימרים לטפל בקמטים ולשלם על כך ממיטב כספן ובכך הן בוחרות בדרך השמרנית שיעילותה מוטל בספק. אבל ישנם אנשים שפונים לתחום הכירורגיה הפלסטית במטרה לשים קץ לבעייתם פעם אחת ולתמיד ללא תלות בעזרים, תכשירים ובמשחות.

גברים ונשים פונים מדי יום בארץ ובעולם לבצע ניתוח מתיחת פנים, הזמינות של ניתוחים אלה והנגישות שלהם הולכת ועולה דווקא בשל הצלחתם הרבה לעומת אותם ניתוחים בדיוק שבוצעו לפני שנים אחדות וזכו לתוצאות שאינן אמינות וטבעיות כמו אלה המתקבלות היום.

מיטב אנשי המקצוע שהם רופאים מנתחים מהשורה הראשונה פועלים ללא לאות על מנת להביא מזור לבעייתה האסתטית של המטופל, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בבעיה אסתטית בפנים אותה קשה מאוד להסתיר ואשר פוגמת במראה החיצוני של האדם, גברים ונשים כאחד, במידה רבה מאוד.

בחירת מנתח פלסטי לניתוח מתיחת פנים

ככל בחירה אחרת שאנו עושים בחיים גם כאן חשוב מאוד להקפיד בבחירת איש המקצוע המיומן והבכיר בתחום שכן בחירה פזיזה מידי עלולה לעלות לכם ביוקר הן מבחינת אמינות התוצאה והן מבחינת הסיכונים שעלולים להתרחש בעקבות ביצוע מהלך זה. על כן יש להקפיד ביתר שאת לבחור ברופא בעל מספר רב של המלצות מתחום זה על מנת להשיג את התוצאה האידיאלית עבורכם.