רופאים פלסטיים

רופאים פלסטיים, ניסיון חובה

יש לא מעט רופאים פלסטיים בארץ, אך כאשר מדובר בניתוח אשר עתיד להשפיע על הנראות שלנו, ומכאן שגם על הביטחון העצמי שלנו, הרי שמוטב לפנות אל הטובים ביותר בתחום, אל בעלי מקצוע שניתן לסמוך על המילה שלהם, על הניסיון שלהם ועל המומחיות שלהם בתחום. אי לכך טוב להכיר את אייל וינקלר, מנתח מקצועי ומוביל בארץ בכול הנוגע לתחום, ולו כי הוא בעל ניסיון עשיר ורזומה מכובד.

תחילת הדרך

שמו של אייל וינקלר הולך לפניו, וזאת כי מדובר באיש מקצועי, אמין, ישר, בעל ניסיון רב ויכולת מרשימה בכול הנוגע לתחום, ועל כך מעיד הרזומה הנכבד. אם נסקור במעט את דרכו בתחום, נמצא שראשית הוא התחיל את דרכו בלימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון, הוא סיים את ההתמחות במיקרוכירורגיה בבית חולים מוביל בניו יורק ואף עבר השתלמות בניתוחים קוסמטיים בקנדה ובארה"ב. לאחר הלימודים הוא חבר לבית החולים שיבא וכבר בשנת 2005 הוא כיהן כיו"ר איגוד הפלסטיקאים בישראל במשך כארבע שנים, כאשר בין השנים 2011 ל2015 הוא כבר ניהל את המחלקה הכירורגית פלסטית ואף את יחידת הכוויות של בית החולים.

חדשנות

לאורך השנים אייל וינקלר הפך להיות מוביל בתחום הניתוח להקטנת חזה באמצעות שיטה שמאפשרת מינימום סימנים, וזאת בזכות התמחות בשיטה מובילה מקנדה, וזאת כי לכל אורך הדרך הוא מתעדכן בחידושים בתחום, חוקר ובסופו של יום נכון לייבא את השיטות המובילות ארצה.

תרומה מקצועית

אם נבחן את ה"אני מאמין", נמצא שישר לאחר מקצועיות, אייל וינקלר מקפיד על יחס אנושי, ולו מתוך ההבנה שמאוד חשוב שהמטופלים יחושו בנוח. בנוסף אייל וינקלר מאמין בשקיפות מלאה ועל כן הוא מקפיד על תיאום ציפיות, ועל כך יעידו לטובה שורת הלקוחות המרוצים מבית המרפאה הפרטית שאותה הוא מנהל – מרפאת  וינקלר קליניק! כמו כן, לכל אורך הדרך הוא שואף לשלב בין כירורגיה קוסמטית לבין כירורגיה משחזרת, כאשר הוא אינו מוותר על תרומה לקהילה העולמית, ועל כן הוא עומד בראשן של משלחות רופאים לשלל אזורים נידחים, וזאת על מנת לסייע לילדים שסובלים משפה שסועה ובעיות נוספות.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *