ניתוחי שאיבת שומן מדויקים ומקצועיים

ניתוחי שאיבת שומן מדויקים ומקצועיים מאת פרופסור אייל וינקלר

פרופסור אייל וינקלר מציע ניתוח שאיבת שומן בשיטה חדשנית בשם LIPO LIFT: שיטה זו שונה במהותה מהשיטה הקלאסית, שהתבססה על הרדמה מלאה. כאן, לא רק שלא מבוצעת הרדמה מלאה, האזורים מהם תתבצע השאיבה עוברים הכנה מדוקדקת על ידי מריחתם בתמיסת מלח המכילה גם את חומר ההרדמה המקומית. פעולה זו נעשית בטרם הניתוח עוד בשלב ההכנות.

אודות שיטת LIPO LIFT

השיטה פותחה בגרמניה על ידי ד"ר גרהרד סאטלר. במסגרתה נמצא לראשונה ברפואה המודרנית פתרון לשאיבת שומן ללא הרדמה מלאה. השיטה הזו לא רק בטוחה יותר – ישנם פציאנטים ששרדו שאיבת שומן קלאסית ללא תופעות לוואי אך עדיין זה לא נתן להם מענה: השומן חזר ובהתקפים גדולים יותר. פציאנטים אלו הגיעו לניתוח בשיטה החדשה אצל פרופסור אייל וינקלר, ניתוח אשר זכה לסיפור הצלחה בקרבם.

ביצוע הניתוח

כפי שהוסבר בראש המאמר, בתחילתו מסומנים האזורים מהם תתבצע השאיבה. אזורים אלו מוצפים בחומר שהוא תרכובת של חומצת מי מלח וחומרי הרדמה מקומית, כמו גם חומרים למניעת דימום. התרכובת הזו שוהה בגוף האדם למשך שעה לפחות, ורק כאשר הרופאים אבחנו את המטופל, וידאו שאזורי ההרדמה הכללית אכן רדומים, ושכל מרכיבי התרכובת השפיעו במאת האחוזים – הוא מוכנס לחדר הניתוח. שם, כאשר הוא בהכרה, הוא נדרש לשתף פעולה עם הצוות הרפואי שלו. כך, למשל, כאשר יש לבצע שאיבת שומן מהשוק של הרגל, הוא צריך להציג אותה לרופאיו כשהוא שכוב על הצד, על פי מהלך הניתוח.

גמר הניתוח

בסיום הניתוח המטופל מולבש במחוך, מהדק ומחטב המכסים את האזורים שנשאבו, ואלה הבגדים המלווים אותו כל זמן ההתאוששות. הוא יוצא לטייל איתם למשך זמן קצוב.

המלצות פרופסור אייל וינקלר להתנהגות לפני ואחרי הניתוח

פרופסור אייל וינקלר מבקש להדגיש כי הניתוח אינו תחליף לפעילות גופנית אירובית או ספורטיבית. גם הניתוח הקלאסי וגם הניתוח בגרסאתו החדשה פשוט אינם יכולים לשמש תחליף לפעילות כזו. יתרה מכך, יש לבצע את הפעילות הספורטיבית גם לפני וגם אחרי הניתוח לשמירה על הבריאות, כמו גם הקפדה על משטר של דיאטה מסודרת. פרופסור אייל וינקלר טוען כי הניתוח בגרסתו החדשה מביא עמו בשורה שכמעט ואין תופעות לוואי, למעט דימומים קלים בתום הניתוח לפני הלבשת המחטב והמחוך, או נפיחויות לזמן קצר באזור המנותח.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *